kızlar bebeğimi 2. gün sarılıktan yatırdık 15 değerle bir gün kalıp çıktı 5. gün kontrolünde sarılığı 16 olmuştu yatırmaya gerek duymadık ama 8.gün kontrolde sarılık 19 olmuştu ve yatırmıştık, sarılığın alt nedenlerini araştırdılar troid-idrar-idrar kültürü-kan uyuşmazlığı vs. en son kan kültürüne bakalım dedi doktor ve sonucumuz bugün çıktı kanda üreme var dendi ve sarılığın sebebinin o olabileceği söylendi bebeğime antibiyotik tedavisi başlandı. başına böyle bi şey gelen var mı? bize 10 gün antibiyotik tedavisi diye söyledi doktor ama iyiye giderse 3. günden sonra çıkarabiliriz dedi.