tubaroj Bugün itibariyle 16. Haftama girdim 15+5’de kusmaktan gözümü açamıyordum 16. Haftaya kadar sürdü benim dün bulantım biraz azaldı koku hassasiyetim vardı bugün çok şükür midem bulanmıyor herhangi bir koku da rahatsız etmiyor beni ama yine korkuyorum başlamasından. Hiç geçmeyecek sanıyordum ben doktor 16-17de rahatlarsın dediğinde daha 10. Haftamdaydım 2 aya yakın süremin olduğunu hesaplayınca ağlamıştım çaresizlikten