Deniiibayyy etkafa ertesi gün çıkıyor normalde ama akşam üzeri onların sistemine düşüyor gidip öğrenebilirsin onu da
Deniiibayyy etkafa 3-4 gibi gidiyorum doktorun bilgisayarda sonuç oluyor bizim e nabıza düşmüyor bi tek
Deniiibayyy etkafa demezler benim doktor çok iyi beta da heyecanlı olduğu için demişti. Sonra vitaminlerim için de dedi aynı şeyi 15.30 gibi gidin öğleden sonra sizin sisteme düştüğünü söylediler de bi bakabilir misiniz diyin 🫶🏽
etkafa Deniiibayyy havada bir yağmurlu ki 🥹eski otırdugum yerdeki ebe ben sana sonucu haber ederim demişti bunlar öyle değil malesef 🤦🏼♀️🤷♀️
140524ba etkafa valla cnm ben dün sabah verdim hala düşmemiş hemşireyi aradım iki üç güne düşer dedi ama bilmiyorum o yüzden ben bugün acile giderim diye düşünüyorum
etkafa 140524ba bana da akşam 6 dan sonra düşer eğer düşmezse sabah sonucu alırsın dedi eşim işten gelince alacak sabah eğer düşmezse