Kızlarımın ismi ipek ve inci 3.de kız ismi idil mi olsa ilayda mı hangisi dah güzel sizce?
Sultis idil çok güzel
Sultis idil
Sultis İdil çok hoş, bir alternatif de İlay ismi de çok güzel. Öztürkçe bir isim
Sultis İdil ✨
idil
Sultis İdil
Sultis İdil ☺️
Sultis İlay😄 bir alternatif. Ama idil mi ilayda mı idil bence🩷
Sultis İdil 💖
Sultis İdil kesinlikle 🍀🍀
Oy çokluğuyla İdil o zaman.. Hepinize teşekkür ederim 🥰