32 haftamda bebeğimin kafasının çok aşağıda olduğunu öğrendim 27 haftadan beri doğum pozisyonundaydı fakat 32 de çok aşağı inmiş 32+6 da rahim azımında kısalmasıyla doktorum ciğer geliştirici iğne yaptırmamı söyledi benimle aynı durumu yaşayan anneler varmı acaba ciğer geliştirici yaptırdım herhangi bir şey olur mu ilk gebeliğim