gunes866_ herkes böyle düşünmüyor artım hayat şartlarının da etkisi var tabi. Ama ben de hep çocukların en azından 1 kardeşi olması taraftarıyım. Kardeş çok başka bence bilmiyorum 🥹. Hem kendi abim, hem eşimin kardeşlerine bakıyorum, ne hayr gelirse insanın kardeşinden geliyor. 🥹🥹