Hilaly11 canım 12+5 iken kanamam oldu uyuyordum kalktığımda bildiğin kan geldi hastaneye gittim Bebek iyi dediler hemen Protestan iğne ertesi gün kontrole gittim kan uyuşmazlığım vardı kanama oldu diye kan uyuşmazlığı iğnemi vuruldum bir de Progestan hap verdi yattım dinlendim şükür 15+1 olduk korkma bol bol dua et Allah kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🏻🤲🏻