sevgii3107 gebelik olsa bile ilk haftalarda sadece kese görünür. Ben 336 ile öğrendim. Adetim gecikmemişti. 2. Gebeliğim olduğu için biraz da tecrübeliydim 6. Haftadan sonra gittim kadın doğuma. Keseyi ve embiriyoyu gördü. 7. Haftada da kalp atışını dinledik. Eğer gebelik varsa erkenden gitsen de bir şey görünmüyor. İlk gebeliğimde çok erken gittim. Doktor göremeyince boş gebelik olabilir vs diye korkutmuştu beni 🫣