Merhabalar. Adet tarihime göre 8 Kasım’da 8 haftalık hamile olmam gerekliydi. 29 ekim de gittigimde 6+4 olmasi gerekliydi. 5+4 çıktı ve kese boyutu 1.35 mm di. Bebek görünmedi. 8 Kasım’da tekrar gittiğimde aradan 10 gün geçmesine rağmen 6+3 göründü ve kese boyutu 2.01 mm di. Bebek görünmedi. Altan da muayene yapti kese var ama bebek yok. 15 Kasım’da tekrar gideceğim. Sizce geç döllenmeden dolayi embriyo kendini gostermedi mi yoksa boş gebelik mi ?