1aleynax Kızlar dahiliyeye gittim doktor şeker ölçüm cihazı yazdı sabah aç karna kahvaltıdan 1 saat sonra tok karna olacak akşam olmayacak demi doktor detaylı anlatmadı acelem vardı detaya giremedim bende
1aleynax anneoluyorummm103 bugün aldı eşim makineyi ama eve getirmedi daha sabah öğle ölçemedim akşam ölçsem olur mu yarın mı başlayım yoksa
ikiemanetinannesi Sabah öğle akşam açlık ve 1/ saat tokluk canım . Kahvaltıdan bir saat sonra değil ağzına aldığın ilk lokma itibariyle birinci saat.
1aleynax ikiemanetinannesi doktor öyle dedi canım kahvaltıyı mesela 9 da yaptım 10 da bakcam karışık kuruşuk şeyler anlattı işte
ikiemanetinannesi 1aleynax evet canım 9 da ilk lokmayı aldıysan 10 da ölç. Kimisi kahvaltıyı bitirip 1 saat sonra ölçüyor. Ben şeker hastasıyım bebekten öncede vardı yani hep insülin kullandım. Yarın başlarsın bişe olmaz yediklerine gün içinde dikkat et yeterli geçmiş olsun
1aleynax ikiemanetinannesi tamam canım teşekkür ederim zaten kilo vermişim doktor dengelersin dedi maksat bebeğe gereksiz kilo aldırmamak