Çoğunluk kabızlık yaşarken benim sürekli ishale yakın bi halde olmam normal mi ? Bu durumu yaşayan var mı? Hamilelikten önce tam kabızlık değilde kabızlığa yakın bi durumdaydım hamileyken de tam tersi oldu. Sabahları aç karna Gynoferon, iki günde bir D3, ve multivitamin olarak da IMom kullanıyorum