Ecemsu_12 eliffkrkmz1 Kırgız olan bir ektim var illa ALARA koy diyor bende çok beğendim nasıl sizce kızlar
kizmizimavi Ecemsu_12 kızımın adı Almila, eğer bir kızım daha olursa ismi Alara olacak 🩷🩷 çok güzel çok sevdiğim bir isim Alara 🌸🌸🌸
asleeyy eliffkrkmz1 kızımın adı Tomris ( ilk türk hükümdar kadını Ayza ( ay gibi güzel yüzlü kız anlamında ) Şimdi ikinciye hamileyim kızımın adını seçemedik bu sefer 😂😂 umay zeren yada Aysima aris düşünüyoruz genelde öztürkçeden bakıyoruz
Kubar kartanesi___ bu aralar her yerde inci ismi görüyorum kızıma koycam yazan hiç dizi de takip etmem bi dizi karakteri mi bu nerden türedi benim kulağıma hç hoş gelmiyo niyeyse inci😥
kartanesi___ Kubar Yoo dizi karakteri falan değil çok yaygın da değil algıda seçicilik yapmış olabilirsiniz harika bir isimmmmmm😉
Kubar kartanesi___ hiç inci diye birini tanımıyorum ki neyin seçiciliğini yapıcam sddfs bana hiç hoş gelmeyince şaşırdım zevkler renkler
kartanesi___ Kubar İlk defa beğenmeyen birini görüyorum xjsksösmzmxm bu da bana garip geldi geçen de bir postta linçlenmiştiniz oradan görmüştüm sizi jsösçsmzm
Kubar kartanesi___ bilemiyorum ısınamadım çok sık gördüm bu günlerde hayırlı sağlıklı inci gibi bi evladınız olsun inşallah sdfsfsd
asleeyy ozzz06 evet çok severek koyduk ama ismini taşıyor bilginiz olsun fazla sinirli net ve kararlı vazgeçmez pes etmiyor hırslı 😂😂
sibel5 Hiç absürt isme gerek yok Kızımın ismi Meryem hamileyim ona da Zeynep koyacam İnşallah ortanca oğlum da var.