msskrkss allah sabır versin eşlerine özellikle annelerine 😢 Oğlum var her şehit haberinde annelerinin yerine koyuyorum kendimi yüreğim sıkışıyor..Gözyaşlarım sicim gibi akıyor fotoğraflarına,isimlerine,baba ocaklarına,gençliklerine baktıkça 😢😢 Evlerinde birdaha sevdikleri yemek pişmeyecek oluşuna,sesi duyulmayacak,bedeni salınmayacak oluşuna kahroluyorum.Annelerinin 20 aslanı gitti…