Kızlar birkaç gundur inanılmaz bir gaz, ara ara ani batma ve kramplar yaşıyordum bir sey yemesem bile asırı gaz ve sislik durumu vardi vucut sıcaklığımı hep takip ettim 36.9-37.1 gibiydi uyku hali vardı dünden beri kramplarim gitti aksam sadece 1 kere oldu ve atesim 37.4-37.5lerde sabah da baktım ayni ates durumu. dun bi de temizlik yaptim mutfak dolap ic dış, bugun de camlar. Gribal hasta degilim herhangi bir enfeksiyonum yok 3-4 gun once dudağım yara oldu uçuk galiba, ilk defa bu kadar uzun sürdü dudagimdaki yara da. Bu dönemlerde bağışıklık biraz düşermiş gaz şişkinlik uyku hali olurmuş bir de vucut bazal ısısı yükselirmiş. Bir önceki hamileligim tekte tutmustu yine tutmus mudur merak ediyorum ama dün aksam bi kere kramp oldu sadece baska da olmadi o yuzden acaba tutmadı mi dusuncesi oldu sizin belirtileriniz nasil?