anee234 benimde üç oğlan şuan gebeyim bende paylaştım iki kişi erkek dedi yani tam belkide değil vücut hatalri neye göre erkek denildi bilmiyorum tabi önceliğimiz sağlıklı olması ama gene de insan kız istiyor bakalım hakkımızda hayırlısı ama sizin kese erkek bebek kesesi fasulye şeklinde benimki yuvarlakti sekizinci haftada bide 10 haftadaki ultrasonda da yuvarlak inşallah ikimizinde bir kızı olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻