Deletedmom0036
Canım benim de ilk gebeliğim her ay test yapardım birşey çıkmazdı. Artık umudumu kesmiştim adet olmam gereken dönemdi göğüs ağrısı kaşık ağrısı ve bel ağrısı vardı ben adet olacam ağrı yapıyor üşüttüm diyordum o ay temizlik falan yapmıştım ona bağladım ama kasık ağrım dayanılacak gibi değildi 5 gün geçikme oldu test aldım yaptım çift çizgi çıktı.