EnginMelikeTrkeri ben 9+1 im hic bir yolla icemiyorum yumurta ve sütten tiksinti geldi ki zaten sevmem, doktoruma ikimkez sordum gittigimde ilk uc ay kendi hic bir sey icin zorlama
Dedi annemle esime de tembihledi golik asitini kullan dedi sonra soylicem sana onlari dedi bnde icmiyorum hic yogurt yiyorum