tasknn ara ara belirtilerin gidip gelmesi normal 🙏🏻 benim de göğüs hassasiyetim bir gün uyandığımda birden yok olmuştu 😅 bulantım da o haftalarda bir var bir yoktu , gerçi sonra 17-18 haftaya kadar malesef devam etti 🥹 doktoruma sormuştum ben de normal demişti, bir gün uyanıyordum mesela kasıklarım ağrıyo batma hissi var , ertesi gün hiç bir şey yok gibi gibi. O yüzden aklınıza kötü bir şey getirmeyin moralinizi yüksek tutun , inşallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz kucaklarsınız 🌸🌸