Deletedmom_247 Nedbur canım bu test maalesef sıkıntılı. Alabilirsen awox ile alıp yap. Veya gecikmen varsa istersen kan ver. Ama bu teste hiç ümit bağlama. Belki vardır da pozitif çıkartıyordur ama deneyimlerimden ötürü buna hiç ama hiç güvenmiyorum
Bykessra Nedbur ben artimed ile öğrenmiştim hamileliğimi bundan bi tık daha belliydi çizgi sende de görünüyor
ozlemeslemgoktug Nedbur bende iki düşük ve üç hamileligimide bu testle öğrendim bende hiç yanlış sonuç vermedi sizde de var gibi görünüyor hayırlısı olsun inşallah.
ilaydarabiaoz Nedbur canım seni kırmak istemem ama sayfamda var bundan daha koyu şekilde öğrendim ama negatifti
Nedbur Deletedmom_247 Reglime 3 gün var aslında ama yapmak istedim işte her markayı da eczane de bulmak zor genellikle artımed ve duradest markaları satıyolar
isiltili Bu test bencede güvenilir değil 2 ay önce beni pozitif göstermişti ama gebelik yoktu. Prodoctor önereyim. Onunla geçen ay silik çizgi ile gebeliği öğrendim
Deletedmom_247 Nedbur alma canım onlarıda. Trendyol hepsiburada gibi yerlerden al istersen. Bende trendyoldan alıyorum awox testleri.
Nedbur Bykessra Bir gün önce de aynı testle denedim o da çok silikti çok fazla kaşık ağrım olduğu için test yapmak istedim teşekkür ederim
Nedbur ozlemeslemgoktug Benimde bir oğlum var yine bu testle öğrenmiştim fakat şuan sanki testlere bişeyler olmuş hep yanıltıyor