Merhaba herkese 38. Haftamdayim park hayat hastanesine gidiyorum, özel olmasına rağmen doktorlar iletişim numarası vermiyor. Daha önce park hayatta doğum yapan var mı, nişanım geldi arayacak kimse olmadigi icin hemen hastaneye gitmek zorunda kaldim bu haftalarda takip icin surekli konusmak gorusmek gerekmiyor mu, siz ne diyorsunuz doktorun iletisim bilgisi vermemesi normal mi?