Sonunda randevu buldum ama bir sorum daha var.. doktorum perinatolog’a git 3-4 hafta sonra gel demişti. Perinatolog detaylı ultrason a bakmıyor sadece riskli gebeliklere bakıyor yazıyor benim aldığım doktor için. Benimde zaten ikili taramam düşük riskli çıktı , bana yeşil alan açılmıştı. Şimdi merak ettiğim, bu perinatolog muayenesi için gebelik haftası önemli mi?
Bulduğum tarihte 17+2 haftalık oluyorum.