Kızlar merhaba yeni katıldım bu soruyu sormak için. Geçtiğimiz pazar akşam 9.00 beta hcg 17.7 regle 6 gün varken
Salı günü saati öğlen 2.00 da beta hcg 38.6
Sizce artış normal mı? Çok kafama takıldı sanki az gibi mi bilemedim sizlerden yardım almak istedim henüz doktoruma gidemedim