Bursa Şehir Hastanesinde son haftalarda gidip sezaryen doğum yapan var mı ben özelden vazgeçtim ve son haftalarım olduğu için takipli olamıyorum sanırım her seferinde başka doktor bakıyor böbrek genişlemem var 4 evre sezaryen olma ihtimalim var nasıl oluyor gidişat