ilknurer Benim çevremde iki kişi zamanında kullanmış rahim duvarını sağlamlaştırıyor fln dedi onun üstüne hamile kaldı aranızda kullanan varmı reglin 3. Gününden itibaren başlanıyor Muş bilgi verir misiniz 🩷🤍
Ceydaaaaaaaaaa Dün hastaneye gittiğimde doktorum adet olmam için yazdı o ilacı ama hamileliği kolaylaştırdığını duymamıştım hiç
An-gel Aşılama oldum 2 kere rahim duvarım inceydi kalınlaştırmak için kullandım. Tutundu çok şükür. Kafanıza göre kullanmayın. Doktorunuza danışın lütfen.
Lavinyam06 An-gel kaç mm di acaba rahim duvarınız ? Ve günde kaç tane kullandınız Banada 200 mg günde 2 verdi inşallah benimde tutunur ama ben aşılama değil Letu kullandım
An-gel Lavinyam06 Rahim duvarım kaç mm di inan ki hatırlamıyorum şu an tam. Aşılamam da letu da kullandım iğnenin dozunu az vuruyordum letu da kullandığım için. Ama iki denememizde de istenilen olgunluğa ulaşmıştı yumurtalar. Günde iki kere duphaston kullanıyordum bende