Smiley87 Habibe08 o belli olmuyor herkesin inmiyor canm , Benim karnım hiç inmedi ,hatta Doğumdan 1 gün önce doktora gittim doktor bebek hiç aşağı İnmemiş dedi yürüyüş yap dedi , bol bol yürüdüm ertesi sabah bebek doğdu ama karnım hiç inmedi 😁
Bulut74 Habibe08 27+2 oldum baya aşagıda duruyor herkez Doğum yakın mı diyor 🤷♀️ Kafası aşagı da Doğum pozisyonunda ondan galiba 🙄
Hbsanneoluyo Smiley87 cnm kanala girmemiş miydi yani doğuma kadar🤩 Yani ben 40+4oldum doktor bebek çok yukarda normal doğum olması zor diyo😭
Smiley87 Hbsanneoluyo evet girmemişti yürümezsen normal doğuramazsın demişti doktorum , ben de ongl. 2-3 saat yürüdüm sabaha Doğum yaptım 😍🤗
Yaprakkm Habibe08 çatı muayenesi yaptı normal olur dedi ama pztsi kontrol var tekrar muayene etcem dedi 40 a kadar beklicez gelmezse doğumu başlatcaz dedi bakalım son 9 gün gelir inşallah ☺️
Rstasar Habibe08 ben 37+6 yim ama bugun dr dogum kanalina indigini soyledi bebegimin kafasi baya asagidaymis hemde .Yalniz karnim hic inmedi oldugu gibi duruyor .Bence bunlar biraz hurafe yok karnin indi yok karnin sivrildi inanmayin yani oldugu gibi duruyo
Habibe08 Rstasar kisiden kisiye degisiyo bence bu inenin gercekten iniyo benim arkadasiminda cok inmisti gobegiyle gogsu arasi cok acilmisti
Basakaya 35 haftalıkken ailemin yanina geldim karnim yukarıdaydı. Ama suan resmen asagida ve her goren karnin cok aşağıda diyor. 37+6 yim🙄
Glcnhsyn Habibe08 hep assadaydi 23 de ters döndü ondan öncede ztn karnim fln yoktu yeni ckti oda alt karnim üst bombos😂35 hftyz