Bulantıdan dolayı bişey yiyemediğin için daha kötü oluyorsundur ilk aylar böyle zorlanan hamileler var bende onlardanım ama sana şunu söyleyim geçiyor hiç geçmicek gibi gelsede geçiyor biraz sabır rabbim kolaylaştırsın inşallah bulantı için hap kullananlar varmış bi doktoruna sor eğer çok kötü oluyorsan bir acile git derim en azından seni toparlamak için birşeyler yaparlar belki.