

arkadaşlar dün doktora Test sonuçlarımi göstermek için gittim. Bilgisayarin önünde sekreter oturuyordu doktorda az yanında oturuyordu.
sonra AMH 0.91 FSH 7 dedi
değerlerin çok düşük dedi acil trdaviye başlamalıyız falan ben şok oldum. çok üzüldüm
ama daha sonra e devletten baktığımda Amh 8.91 yazıyor görselde de gördüğünüz gibi. Şuan kafam çok karıştı acaba doktor 8′i 0 olarak mı gördü. lütfen görsellere bakıp yardım edin :(