İki gebeliğim oldu biri 6 haftalık kalp atışını duymuştum kalp atışı durdu denildi
Geçen hafta da ikinci gebeliğim sonlandı kese hiç gelişmedi 5 haftaya kadar bekletildim gelişme olmadı daha sonrasında kanama kese bozulması denilip sonlandırıldı başına gelen var mı nasıl yol izlenildi