Şeker yüklemesi ve kan uyuşmazlığı var ise rhogam iğnesi var daha sonra 32. Haftadan sonra 2 haftada bir nstye giriliyor benim gittiğim hastanede. Özelde yapacaksan sadece doğumu içeren paketler var onlardan alabilirsin ben öyle yaptım ocakta zam gelir çünkü