Firste Merhaba kızlar 35-37 haftalıkken bu testin yapılması gerekiyormuş. Daha önce hiç duymadım aranızda yapan var mı nasıl oluyor
anneoluyorummm103 Firste benim doktorumda ilerleyen haftalarda kültür alacağını söylemişti ama eşimde siğil var benim testim negatif çıktı doğum şeklimi engeller mi diye özellikle sormuştum ondan dolayı kültür alacak rektal kültür biraz alakasız sanki
Edum İlk defa duyuyorum .. ilk hamileliğimde böyle birşey yapılmadı şuan da 31 haftalık hamileyim yine öyle birşey duymadım..
Firste Edum uygulamada bu haftalarda doktorun yapması gerekiyor, işte normal doğum da enfeksiyon riskini belirlemek için vs diyor ama ben ilk defa denk geliyorum. Bakalım doktorum isteyecek mi be de anlamadım
Firste anneoluyorummm103 sizde risk olduğu için tedbir amaçlı yapılıyor herhalde yanlış anlamadıysam o da normal
Edum Firste ben sezaryen dogum yaptım vajinal dogum için belki gereklidir vajinal kültür ama rektuma anlam veremedim bende doktor yönlendirirse sizi öğrenirsiniz sebebi belki gereklidir gerçekten bilemeyiz ..
anneoluyorummm103 Firste evet ama internette de görmüştüm doğuma yakın yapılan testler 36. haftada vajinal kültür yazıyor