Hayalperest1 42 derecede yakıyoruz yine soğuk 20 günlük bebeğim var üstünü değiştireceğim zaman titriyor soğuktan
PapatiA Hayalperest1 bizimki yerden ısıtmalı termostata göre yanıyor fakat soğuk olduğunu hissettiğinde yıkarken üst alt değiştirirken felan UFO tarzı ısıtıcı çalıştır
zehraulger3838 Hayalperest1 valla derece bilmiyorum soba yakıyoruz dolduruyorum kovayı yakıyorum ev alev alev sıcak🤣
Sibel_72 Küçük bebekler ıcın elektrik soba aç duş alınca üstünü degısıbde yoksa sen 80 de yapsan fayda etmez
zehraulger3838 Hayalperest1 canım evin bütün odaları tanıyorum eğer yanıyorsa ev sıcak olur aslında ama bir yada iki oda yanmiyosrsa istersen 60 da yak genede ısınmaz o odanın soğukluğu vurur
demirrleydi_ Hayalperest1 bizimki şuan 30 da yanıyor ama bebeğimi yıkarken üstünü değiştirirken ısıtıcı açıyorum