ilknur22 Anneler merhaba 6+4 kese rahime çok yakın bozulma ihtimali var düşük riski çok yüksek kalp atışı var ama başına gelen var mı acaba
emmy06 ilknur22 bana da rahmin tepesinde kese yeri yanlış dediler, zamanla yerini bulabilir bekleyelim görelim dediler, giç belli olmaz stres olmayın bol su için istirahat edin💖
busu1 ilknur22 Bana da kesen asagida dendi sari lekelenmem vardı Progestan iğneye başladım fitil zaten kullanıyordum diğer hafta kontrole gittiğimde yukarı çıkmıştı rahim buyudukce yukarı çıkar korkma bol bol uzan dinlen ayak bel altına yastik koyda yat hep Allah bağışlasın
ilknur22 emmy06 hastanede yatış verdiler mecburi kabul ettim sürekli Altan muayene ediyorlar idrarla birlikte parça düşüyor bildiriyorum bakıyorlar neden olduğunu söylemiyorlar
ilknur22 busu1 busu1 amin Allah razı olsun inşallah yatış verdiler bu gün de kanamam var dün kahve rengi lekelenmeler oluyordu iğne falan vermediler bana bu gün Altan baktılar kalp atışı minik minik var ama düşme riskine engel değil dediler bakalım bekliyoruz
selenzen busu1 bendede açık sarı lekelenmeler oluyor daha çok yeni henüz ultrasonda göremedim kötü bir şey yoktur değil mi
emmy06 ilknur22 sürekli muayene olduğu için tahriş olmuş olabilir, bende birnhafta içinde 6-7 kez bakıldı her ultrason sonrası kanamam oldu. Pıhtı bile geldi. Yıpratıyor gayet normal. Korkmayın. rahim büyüdükçe yerini bulur o
busu1 selenzen Benimde 5+3 te başlamıştı 8. Haftaya kadar surmustu bi sıkıntı olmadı çok şükür inşallah sizde de olmaz 🙏🏻
emmy06 ilknur22 bana da dediler ama görüş alacağım siz de başka doktordan görüş alın ne olur ne olmaz twk doktor ilw kalmayın
busu1 ilknur22 Çok üzüldüm benimde ilk gebelikte kuretaj oldu hala dün gibi hatırlarım Rabbim sabir versin güç versin tez zamanlı sağlıklı şekilde tekrar nasip olsun inşallah 🙏🏻🤍