Geçen hafta çarşamba günü saat 9:37 de biz de kavuştuk oğlumuza. Normalde doktorum 39. hafta dolsun öyle yaparız ameliyatı demişti. Ancak geçen hafta sonu acilden giriş yapmak zorunda kaldık. Düzensiz olmasına rağmen sancılarım yüzü görmüş birkaç kez fakat ben bel ağrısı ve regl ağrısına benzer bir ağrı dışında hiçbir şey hissetmedim. O günkü nöbetçi doktor acil yatış verdi her ihtimale karşı. Gece de sancın artarsa acil ameliyata alırız yoksa sabaha kadar bekleriz dedi. Gece boyunca 4-5 kez nst bağladılar. Sabaha hiç sancı da ağrı da kalmamıştı o sabah taburcu oldum. Salı rutin haftalık kontrolüm vardı. Nst de yine sancılar düzensiz fakat yüksek çıktı. Ben yine hissetmiyordum. Doktorum yatış verelim kontrol altında ol dedi ama ben eve gelmek istedim. Akşam üstü nişanım geldi hemen doktorla iletişime geçtim ve o akşam yatış verip çarşamba sabaha doğum için gün verdi. Sabah 9:37 de gayet rahat ve sohbet ortamında belden altını uyuşturup ameliyatımı oldum. Hiçbir komplikasyon olmadı. Bende kist vardı. Çocuğu yanımdan alıp ameliyata devam ettiler. 10:10 gibi de ben odama geldim. O arada yavrum ciğerindeki sıvıyı atamamış 1-1.30 saat kadar müşahede odasına almışlar. Ben odaya geldikten yaklaşık 1 saat sonra getirdiler ve hemen emmeye başladı. Sütüm zaten hamileyken bile gelmeye başlamıştı hiç problem yaşamadık. Yaklaşık 3-4 saat sonra ayaklarımdaki uyuşukluk geçti. O sırada uyuşukluk çabuk atılsın diye ayaklarıma ve bacaklarıma sürekli masaj yaptı arkadaşım. Ben de bol bol granül kahve içip bitter çikolata yedim. Ne baş ağrım oldu ne de bel ağrım. Yaklaşık 4 saat sonra bütün uyuşukluk geçti ve refakatçimin yardımıyla ayağa kalkıp yürüdüm. Hiç öyle abartılacak bir şey yaşamadım. İlk ayağa kalkmam da çok rahat oldu. Gün içinde sürekli yürüdüm. Akşama doğru da gaz çıkarıp idrarımı da yaptım. İlk gece çocuk çok ağladığı için biraz mama verdi hemşire. Ertesi gün çocuk kendi memeyi tutup emdi ve gayet rahat çişini ve kakasını yaptı. 2 gün sonra taburcu olduk. İlk gün eve gelince biraz sancım oldu dikiş yerlerimde çünkü hastaneden çıkarken sanırım üşüdüm. Kendinizi sıcak tutarsanız hiçbir şey olmaz benim dalgınlığıma geldi ve böyle bir gaflette bulundum:(( Evde de sürekli yürüyüş yaptım. Mümkün olduğunca gazınızı her fırsatta çıkarmaya çalışın. ben gaz çıkaramadıkça sancım arttı. Onun dışında gayet iyiyiz. Bebeğim 3300 gr doğdu. Taburcu olurken 3010 gr ölçüldü. Pazartesi ilk kontrolünde 2970 grdı. Sarılık riskimiz çok az çünkü her fırsatta emzirmeye ve gazını çıkarıp dışkısını yaptırmaya çalışıyoruz. Herkesin kendi hikayesi var. Kimse kendini korkularına teslim etmesin. İyi düşünün iyi olsun. Sağlıkla yavrularınızı kucağınıza alırsınız umarım sizler de :))