bir_ogretmen yaşadığınız talihsizlik adına üzüldüm. Allah vicdan sahibi insanlarla karşılaştırsın hepimizi insallah. ilk doğumum özelde oldu memnun kaldım, ekonomik olsa yine aynı yere giderdim şuan asistanlar bakıyor ama ben bir memnuniyetsizlik yaşamadım. Her denk geldiğim ilgiliydi. Umarım doğum içinde aynısını yaşarım sayılı zamanım kaldı. Malesef yeni sağlık sistemine göre herşeye yazı imza atmak sorumluluk almak zorunda kalıyoruz sanki biz aldık eğitimi…