hilalnurr Ben normal doğum yaptım, hem çatalda dikiş atmadan önce bastırdılar karnıma, kanın tazyikli bir şekilde boşaldığını hissettim. Hemde yatağa geçtim, 1 saat sonra normal odaya alıyordu doğum yaptığım hastane. Yatağa geçtikten sonra da yaptılar.