Arkadaşlar merhabalar… 19+4 üm… Şiddetli kasık ağrısı var dört beş gündür. Bu gece daha bir şiddetlendi özellikle tek taraflı sağ tarafım. Sizce sebebi nedir? Vajinam çok afedersiniz üst bacaklarımın damarlarına kadar ağrıyor ama en çok sağ kasık ağrıyor. Kaç gündür iki kasik da ağrıyordu. Tehlike arz eder mi yarın gidecem doktora randevu da yok ama alır beni heralde. Hastasıyım nasılsa… Böyle bir şey yasayan var mı? Yürürken hele hatta yatakta sağa sola dönerken acayip ağrı var. Çok panik oldum.