Asosa2 Yurt dışındayım doktora sürekli gidemiyorum bazen bu hissiyat oluyor sanki vajinanın üstünde hareket ediyo gibi yaşayan var mı
powerpuffgirlss Asosa2 bende idrar yaptiktan sonra oluyodu idrarimda kum ve enfeksiyon cikti bi idrar testi vermeni oneririm
aprilbaby Asosa2 merhaba korkutmak için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın şöyleki bir haftadır çok fazla kasık ve vajina ağrım vardı normal değildi bana göre doktoruma yazdım kanama yoksa sorun olmaz dedi ama içim rahat etmedi randevumu erkene çektim ve rahim ağzı kısalmış Allahtan erken gitmişim şuan yatıyorum eğer içinize sinmeyen bir şey olursa mutlaka baktırın herkeste olacak değil ama içiniz rahat etsin
autumn_ 13+2’deyim. Bende de aynı durum söz konusu. Bu sabah doktoruma sordum, bazen akıntı veya vajinal enfeksiyondan olabiliyor önemli olan karın ve kasık ağrın olmasın dedi.
Asosa2 powerpuffgirlss verdim ama temiz dediler bir hafta oldu vereli değişmişmidir ki tekrar mı istesem
Asosa2 peroksizom teşekkür ederim sanırım aşağıdaki olduğu için böyle oluyo yukarıya çıktıkça düzeliyor
Kvssrr Asosa2 ikinci gebelikmi genelde ikinci gebelikten olabiliyormuş benımkide ilk hareketlerini hissettiğimden bu yana hep alt tarafta parmaklarını hissedıyor gibiyim
ilkgozagrimhavinim Asosa2 13+3 bugün bende çok hissediyorum karşıma poatunuz çıktı. Ağrı değilde basınç gibi baskı gibi. Au dolu bi balon karnımda gibi.
akyuz14 Asosa2 yani şu anda ben de 35 haftalık hamileyim şu anda yaş yaşıyorum o sorunu ilk haftalarda veya hamilelik başlarında yaşamamıştım