Mihrasina_ Resmen yarıladım kızlar rabbim tamamlamayıda hepimize nasip etsin inşAllah sizler nasılsınız
Papatya05_ Mihrasina_ çok şükür canım 🌸amin hepimize ☘️ bende 25+2 ikinci gebeliğim çöm şükür şuan iyi gidiyor Allah’ım vaktinde zamanında sağlıkla kucağımıza alıp güzelce büyütmeyi de nasip eylesin