İkiz gebelik nst de sancım çıktı yatış verdi doktor sizce cok uzun sürer mi bu süreç. İlac ve serum tedavisi yapılıyor biraz sancılarım düştü ama ne kadar kalacagım bilmiyorum bilgi verilmedi. 2,5 yaşında oğlum var onun için de üzülüyorum 😢
Acaba düzene girince taburcu olurmuyum ne zaman düzene girer