nurteeen13 anne yanı beşik aldım, ayriyetten park yatak oluyor, onun bi boy küçüğünü aldım, odasında kocaman tek kişilik yatağı var, ama oğlum benimle uyumak istiyor 😂 eşim çok horladığı içinde sürekli uykusunu bölüyor, biz oğlumla salonda koltukta yatıyoruz, normalde tam tersi olması gerekirdi ama bizim yatak odası üst katta diye üşeniyorum 😂