Selinpol mamyfat93 ben 9 ay boyunca hergün dalin bebe yağı kullandım özellikle banyodan sonra çok çok sürdüm şükür hiç çatlağım olmadı 🙏
senasilayildiz mamyfat93 kakao yağı kullanıyorum ama şöyle birşey var çatlayacaksanız genetikte varsa oluyor benşm ablamda çok çatlak vardı bendese birazcık oldu 🙄 ama memnunum komple dağılmadı ufak tefek yani
Sevdaninmucizesi Madacascol diye bir krem tavsiye eden olmuştu bugün aldım henüz kullanmadım ama sanırım iyi geliyormuş hatta bepantol ile karıştırınca daha iyi demişti birisi burda
Drysmsn Doktorum zate vital yazdı ben en başından onu kullanıyorum 6 aylık olduk hıc çatlak yok duş da da bebek yağı
Monarosa mamyfat93 gündüzleri zeytinyağı sürüyorum. Akşamda mustela kullanıyorum 36. Haftadayım. çatlak olmadı ama annem çok çatlamış bende bekliyorum her an çatlarım diye 🙈
1anne1bebek mamyfat93 badem yağı sür dedi tüylenme yaptı mustellanın kini kullanıyorum banyodan sonra da Hindistan cevizi yağı sür hem etkili doğal ekonomik ve uzun süre gidiyor
Goncaaa Arkadaşlar bilenler bilir freiöl diye bir marka var doğal yağlar vs olan Alman markası ben şuan kullanıyorum çokta memnunum çatlaklar için hem Doğum öncesi hem Doğum sonrası yağları var sitesinden sipariş vermek istediğinizde kupon kodu kısmına hosgeldin yazarsanız ve sipariş notları kısmına Gonca Aslan yazarsanız yüzde on ekstra indirim veriyor yararlanmak isterseniz diye paylaşayım dedim ☺️
Mervesezentosun mamyfat93 elancyl krem teyzeminde 3 çocuğuna kullandığı o kadar kiloya hiç çatlak yapmadığı bende kullanıyorum şuan hem cildi nemlendiriyor hem de koruyor göbek basen cildinizin her bölgesine sürebilirsiniz