mavi123_ Kızlar adet tarihime göre 31+3ümmama bebek bir hafta önde 32+3 dedi Dr. 2 3 haftadır aralıklı göbeğim sertleşiyor ve gaz sancısı gibi bir ağrı giriyor karnıma. Bu bildiğimiz doğum sancısımı?
MinaGamze3 mavi123_ bu bende de yaklaşık 36. Haftamdan beri var ama nst de rahim kasılması var görünüyor açıklık yok suyum da gelmefi herhangi bir leke de o yüzden bence değildir ama yine de düzenli mi kasılmaların bi bak
321duru123 mavi123_ bende 32+1 aynı sorunları yaşıyorum adet ağrısı gibi ağrı kasik ağrısı ve sertleşme yaşıyorum anlamadim bu haftalara mi özel acaba
Kelebek06 mavi123_ vücut kendini doğuma hazırlıyormus bu gün doktora sordum 34 haftadan beri aynı şeyi yaşıyorum genelde uzandigimda oluyor ya da oturdugumda 1hafta önde olması bir şey ifade etmiyormus biz 1hafta ileri ve geriye bakmıyoruz dedi.bende 37 haftadayim çocuk 38haftalik gözüküyor ve planlı gebelik adet tarihim net . mavi123_ q
mavi123_ 321duru123 ben ilk gebelipimde hatırladığım kadarıyla böyle olmuyordu ya. Kontrolüm 2 hafta sonradır ozaman belli olur belki çok korkuyorum
mavi123_ Kelebek06 ama ben normal doğum yapmıcam benimki sezaryen olacak ve bu ağırlığıyla en fazla sanırım 38. Haftaya kadar dayanabilir onuda taş çatlasa🤷🏼♀️🤦🏼♀️ ya bu sancılar artarsa ve normal doğuma sebep olursa?🤦🏼♀️ Ben normal asla yapamam
mavi123_ Kelebek06 bide uygulama adet tarihime göre 11 Ocak diyor ama Dr Aralık sonu Ocak başı dedi uygulama hani 40. Haftaya kadar ya Dr demek 40 beklemicek
Kelebek06 mavi123_ bende 2. Sezaryani mi olacam eğer özele gidiyorsanız 37 ve 38 de alıyorlar .Ama maalesef devlette 39 haftaya kadar bekliyorlar. Beni de büyük ihtimal 39 haftada alacaklar şuan 37 yim cuma günü 38 girecem .
mavi123_ Kelebek06 evet ben özel Dr takipindeyim. Bakalım artık hayırlısı sağlıkla zamanında kavuşalım da😇