ZhraFatih Sabah post acmistiim kzlar hatrlarsanz 3 cm aciklik var yatisim yapildi die neyse hersey yapildii muane falan oluyoruum alttan nasl caniim yaniyo anlatamam yaa gelen elini atyo giden sanci yok demesnler mi bide snra suni verdiler olmassa sezeryan ddiler ddim suniyi cektrcksnz sezeryana alcaksnz cektiim cektiim 1 cm aclms sadecee 4 olms ama benn nasl agliyoruum ddim benii sezeryana alın snra aldilar iste bebegimin anındaa aglamasini duyduum nasl duygulandmm bnde agladmm ❤😍 snra bana gosteriler simsiyah sacli bir prensesmm oldu snra onu gonderdiler ben yogunbakma gectiim emzrmeden emzrmeye annemler yanima getrdii emzrdiimm sütüm geldii ama smdii uyanmiyo burnunu skiyoruum yook kalkmiyo agzbda duruyo meme ama tıkk yook napcksamm bilmiyorum 😑 suana kadar bana hiic bir sey lazm olmadi bezi vs burdan kndileri bana sormadan taktilar gecelik ve bebegin kiyafetleri yeterli ek ek cook fazla bisiye gerek yook 🤭 bnce suan az agrilarmm var yatyormm paylasmk istediimm tesekkur ederiim herkese
Minigimgeliyor ZhraFatih ben de yattım kızımı bekliyorum sabaha gelir dediler darısı başıma🙏 Maşallah senin kuzuna da sağlıkla büyüt inşallah