Burnum hamileliğimin başından beri tıkalı son haftalara geldikçe kulaklarım da tıkandı ne ilaç verdiyse doktor geçmedi antibiyotik de dahil şimdi 38+4 haftalık oldum yakında doğum olucak bu gidişle normal (vajinal) doğum yapmam imkansız Peki sezaryen olan var mı benim gibi durumda olupda nasıl bi yol izleniyor ilk bebeğim hiç bi bilgim yok bu durumla alakalı ve korkuyorum sezaryen sırasında bana veya bebeğime nefes alamamak sorun yaşatır diye.