İkisini birden kullanıyorum bir zararı olurmu acaba ikiside aynı şey diye biraz tedirgin oldum bende sadece yatkınlık var hatta düşüğe bile sebep değil dediler bu çıkan sonuçlar ama iki kürtajım var diye tedbir amaçlı verdi doktor bir sorun olurmu ki