kisbebisi Kızlar ıhlamur hazır posetlilerden degil kendi agacimizdan yani herhangi bi katki maddesi vs olamaz. Havalar sogumusken icmek istiyorum ama bi zarari olur mu bebegime
Mavideniz26 kisbebisi zararlı olmadıgını söylüyorlar nanenin günde bir bardak içmek yeterli. Ben daha erken haftalarda soğuk aldım evdeki toz naneyi ve limonu kaynatıp içiyordum