Ben genel anestezi olmuştum belki 25 30 dk sonra uyandırıldım uyandığımda karnım çok ağrıyordu sadece oda ağrı kesici verilince azaldı belimde fıtık olduğu için spinal önermiyoruz demişlerdi banada ameliyat günü karar verirsin demişlerdi ameliyat gününden önce suyum geldi çok heyecanlıydım tansiyonum yüksekti doktorum genel yapalım dedi şimdi ikinci gebeliğim yine genel isterdim