Merida06 Kızlar ben doğum yaptım 4 günlük bebeğim var ama Ldh yüksek diye taburcu olamıyoruz böyle bir şey yaşayan var mı aranızda
Merida06 bebeklerim__ evet ve böbrek değerleri yüksek dedi o yüzden taburcu etmedi bende bilmiyorum ne demek hiç böyle bir şey yaşayan var mı
bebeklerim__ Merida06 yok canim ben duymadim hic. Bugun nasılsınız. Yorum yaptı mi doktor. ? Üstte kalsin muhtemelen yaşayan cikar
Merida06 bebeklerim__ bizim bebeğin değeri 1900 lerden 1200 kere düştü hastane ortMında çok zor oluyordu bizi kontrollü taburcu ettiler 2 gün sonr gelip kan verin dediler bugün de 500 kere kadar düştü ama hala kontrol için haftaiçi gelin dedi