Selam
19+6 hamileyim cuma gününden beri belimin sağ tarafında keskin bir ağrı var. Kadın doğum acil benlik değil dedi müdahale etmeden eve gönderdi ama ağrım durmak bilmiyor. İdrar tahlilim temiz çıktı. Bu durumu yaşayan var mı? Hangi doktora başvurmam lazım? Rahim genişlediği içn bu ağrıyı çekiyor olabilir miyim? Fıtık ağrısı değil o ağrıyı biliyorum…