tugbauynk Bnm prolaktin hormonum 29lardayken tup.bebekle hamile kaldim sebepsiz infertilite denildi 2 asilama sonrasi tup bebek denendi 2. Denemede tuttu. Suan 23 haftalik hamileyim
tugbauynk tugbauynk bazi doktorlar yuksek deyip tedaviye başlamadı ama suan tedavi gordugum doktorum cok yuksek degil engel.olmaz dedi ve dedigi gibi oldu. Yoksa ilac kullanıp dusurmeden asilama ve tup bebek denenmiyordu baska merkezlerde
gizarden Benim 32 çıktı ozaman kalamıyordum hamile. Sonra 7 ye düşmüş nasıl olduysa ondan sonra hamile kaldım.
mervemerveee İlk çocuğumda Bebek düşünmeden önce dr kontroluna gittim sorun var mı diye o zaman 48 çıkmıştı Dr ilaç gerek yok regl düzenliyse dedi inanmadım pek ama o ay cidden hamile kaldım .